Anlık Hevesle Spor Salonuna Yazılan Beyaz Yaka Rambo


Herşeyin hazırının satıldığı, herkesin altında araba olduğu şu dönemde artık bişeyler yapmak için enerji harcamak nerdeyse imkansız hale geldi.. Önce hazır soyulmuşu çıkan sebzenin dilimlenmişi çıktı sonra konservesi, sonra hazır domatesiyle biberiyle karışımış direk pişmelik hali şimdi de hazır pişmiş hali çıktı. Afedersiniz ama yakında hazır yenmiş öğütülmüşü çıkıcak diye korkuyorum. Yetmedi bi de üstüne ofiste masa başı iş icat edilince o da balkon balkon elvan dalton göbeğin ikramiyesi oluyor haliyle. Özellikle içinde bulunduğumuz şu kış aylarında şu cümleleri siz de sık sık duyuyorsunuzdur:  ‘Kilo mu aldık ya biraz..’; ‘Gidiym de bi spor salonuna yazıliym bari’, ‘Su o ya su, şiş ya ondan, geçer o’, ‘Erkek dediğin göbekli olur oolum’ ‘Aşkıım spora yazılalım mııağ’. Genelde bu tür girişimler sık sık şahit olduğum kadarıyla 1 bilemedin 2 ay salona gidip sadece saunaya girip ‘oohh iyi terledik bee’ diyerekten sadece vücutta tutulan suyu atmaktan öteye geçemiyor. Aslında naptın gittin suyu attın vücuttan kilo verdin hızlıca ama yağ miktarı aynı, oldu mu peki ? Olmadı.. E tabi olan, yıllık verilen spor salonu üyeliği ücretine oluyor. Bu rambo desstansı girişimin bir de sonraki safhası var ki trajedi-komedi-ironi üçlüsü. Bilindik haber sitelerinde çıkan sözde başarı hikayeleriyle gaza gelip radiusu 120 cm lik çember yayı göbeğiyle 1 ayda baklava çıkarmayı hedefleyen arkadaşlar var ben de böle olucam diyo.. 1 ayda baklavaları çıkarıyorum abi diyo.. Ben de yaparım hem onlar iğne lan diyo..Yaza çok fena şekil yapıyorum, six packs mi yapiym eight packs mi yapiym diyo. eight yap, daha ucuza gelir.. Nası bi matematik yaptıysa öğlen iskender, kadayıf yiyor haftada iki gün 1er saat çalışarak baklava çıkartıcak. Önce bi makul hedef koy kendine be Rambo.. Mesela 95den 90a bi düş önce, düzenli gel sporuna bıktırmıcak tempoda yap alıştır önce vücudu. Yavaş yavaş bu işler.. Ama yok direkt 95den eight packs çıkartıcak.. Ha bi de noldu sen daha dün yulaf yiyorum diye bana uzaktan at gibi kişneyip benilen dalga geçiodun, sürekli tavuk yiyo bi yerinden yumurta çıkıcak diodun, kıl diodun yün diodun bugün vahiy mi geldi muhterem ?.. Neyse bu arkadaşlar gelir gazla bi yıl abone olur salona 1-2 ay gider gitmez sonra yakar ücreti.. 2 aylık macera bitince de profesörlüğe devam ederler, ‘sen baklava yemiyo musun ?  A aa ama bunu da yemen lazım bu da ihtiyaç ‘ .. Sanki 4 temel bileşen var karbonhidrat-protein-baklava-yağ.. Bunun bir de ‘Pazartesi başlıyorum abi’, ‘ Ramazan bitsin kendimi spora veriyorum.’ ‘İki bayram arası spor olmaz, Kurban bi geçsin hele.’ ‘ 1 Ocak’da başlıyorum spora’ versiyonu var ki ‘Finallere daha var abi’yle yarışır. Bu tür arkadaşlar genelde spora bir türlü başlama cesareti ve kararlılığı gösteremediği gibi azimle spor yapan, dengeli beslenmeyi yaşam felsefesi haline getirmiş arnold adaylarını bili bili diye çağırıp kişneyerek uzaklaştırmaktadır. Bizim ülkeden daha ne Mr. Olimpialar çıkardı da bu Kamil arkadaşlar yüzünden adetlerde sıkıntı yaşıyoruz işte.. Ama gelme sen bence de, 2 ay dolsun bırak sporu. Çünkü bu sefer de geliosun ilmik ilmik vücudu olan adamı bombalıosun salonda pardon iğne mi kollar, 5 yıl çalışsam ben de yaparım abi, hiç de iyi durmamış falan filan.. Neyse o konu da başka bir başlıkta anlatılacak derin bir konu.. Son olarak mevzu bahis arkadaşlara şunu söyleyip bir başka yazıda görüşmek üzere diyorum dostlar.
Sen gelme ulan ayı !..

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Şanzelize Cafe

Benim Babam Toyota Gibi Adam - Baban'ın Freni Şişiyo Mu ?